fredag 4 februari 2011

Fredag♥

Halloj på er♥


Skolan har varit kort men en rolig dag :)♥

Efter skolan var jag kvar en stund.. För att vänta på att mamma skulle sluta jobba för dagen :) Efter hon slutade så for vi inn till stan för att tejpa mitt knä eller båda.. För har haft jätte tokigt.. Så nu ser mina ben jätte roliga ut :)♥ Före det så gick jag och köpte grafitti nagellack♥ Haha det gick int så bra när jag kom hem o sku testa♥ För att jag trodde man skulle sätta på båda grafitti nagelacket. Men de sku man tydligen inte ): Sen frågade jag Nelly och hon visste :)♥ Skulle ha sattit upp en bild på hur dom ser ut. Men fick aldrig någon bra bild :(  Men hon hjälpte mig. Så jag fick de gjort :)

Imorgon ska jag på Tjej träff. Det e 4:a Tjejer som träffas. Men vi e bara 3st.. fredrika skulle ha kommit till mig o sova.. Men det gick inte för henne :( Eller kanske men vi får se imorgon... Jag mamma pappa och syrran är bjudna på middag till min kusin.. Men jag vill inte o äta till dom så jag behöver inte följa med. Får se vad det blir för mat här då :)

I skolan på sista timmen så sku vi säga vad vi villa jobba med i klasstidningen.. Och jag skulle ha hur vintern har varit iår. Och en annan i klassen skulle ha hur rådjuren har det när dom inte får så mkt mat just nu.. Så det blev att jag måsta jobba med Tobias :) Haha :) Han e endå snäll. Så de gör inget... Va nära att fråga idag på en person.. Men det blev inte.. Fega lixom ur. Gör det hela tiden :( Det e int roligt. Men får se.. Vi far kanske o simmar på söndag jag han Jens och Fredrika♥ Vi blir alltså 4a Stycken :) Vi e jäkligt bra vänner :) Det e ju bra :)  Fredrika du vet nog vem jag menar :)

Nu ska man se hur det blir ikväll att göra eller rästan av kvällen...

Undra vad alla kommer säga i simhallen om vi simmar på söndag :) När dom ser hur jag ser ut med mina tejpningar :) ?? Undra om jag får vara i det varma vattnet utan att det går upp. Men det borde inte gå upp.. För det ska de inte göra. För kommer lixom få ha det 2 till 3 veckor på mig :) samt :(  Men nu ska jag inte blogga mera... Bloggar nog imorgon kanske före vi far på tjejträff eller efter den.. Hoppas vi inte e där så länge. Vill inte det... Vill vara hemma och tröga som fan och få tag på en viss person :)♥

Fredrika snälla säg att du får komma :) Fast det kommer endå int att bli..

Puss ♥

Hanna♥ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar