fredag 11 februari 2011

Film simma kan inte bli bättre :)♥

Hejj

Ojoj skolan har varit bra idag.. Haft vanliga timmar.. Men sen simmade jag med Fredrika och Soffan♥ Asså en Soffa xD Nej men hon kallas det.....  Vi hade roligt. Det hände en sak med Fredrika och en annan  hon dök upp vid en person.. Får ej säga vem...

Efter det så kom Soffan till mig för att sova♥ Nu har vi det roligt. Hon hade bara lite damp på mig när jag skrev ett väldigt långt inlägg på Gsm♥ Hehe med en underbar person :)♥ Får ej säga vem...


Efter att jag skulle adda henne på msn så chatta jag med en i 6an.. När jag skulle skriva men sees så råka jag skriva mens i misstag.. De var ej meningen.. Ursh vad pinit.. + det var en kille :( Som jag har varit tsm med :) Haha♥

Men nu blire film.. Så sees

Pöss♥

Hanna♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar