onsdag 9 februari 2011

D:

Hejj..

Min dag har varit förjävlig i skolan D: Det har hänt massa saker.. Blivit retad och sånt. Skriver inte om vad..

Men vi hade vintersportdag.. Blev med Soffan♥ Cello♥ och Elin♥ Med mera :D Men sen när vi skulle skida då så trilla jag när jag skulle gå upp för att skida. Mens en kom jag upp igen.. Men sen trilla jag igen och slog knä eller vred det så jag inte kunna stöda på det. Det tog jätte ont :( Sen fick jag vara i skolan..

Sen skulle jag jobba med tidningen den blev jag klar med.. Sen så sa en lärare till mig att jag får gå till henne när jag blev klar. Det gjorde jag.. :) Då fick jag brodera och sånt. Var ensam för dom andra var uppe vid godbyhallen på vintersport dag.. Men sen när dom kom till baka och det blev lektion igen så hände det. 2personer sa att dom hade frågat en som jag var kär i att han sa en sak. Men säger inte vad.. Sånnafall kanske via msn.. Men ger inte ut den.. Då blev man besviken. Men sen visa det sig att dom bara skoja.. Men vafan det var inte något roligt skämt. Så jag e förbannad på dom.. Men ska kanske prata med dom sen..

Men nu ska jag öva på prov. Finska prov imorgon :( så


Pöss på er♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar