fredag 28 januari 2011

Skoj♥

Halloj alla

Skojj dag idag på simhallen med Fredrika och Malin :) Haha Hade lite vattenkrig med Tobias:) Lite Axel Jonte Simon Jens ja de var alla tror jag :) Hehe :)♥

Så vi hade väldit kul där på simhallen.. Iallafall jag :) Venne vad dom andra tycker men :)

Ojoj skolan har varit en dålig dag... Några killar typ 4st mobbar Fredrika med lite saker. Säger inte vad. Dom stör sig på allt :(.......


Sen har det bara varit tråk timmar. Matte Hissa Hissa och Svenska :( Vi bytte plats i klassen idag :) Så sitter brevid söta Moa♥ Och vi sitter längst bak :)

ÖSen idag har man varit med Fredrika och Malin :) Ursh vad jag saknar en viss person♥ som heter ......♥

Kanske blir något mellan oss. Vem vet?? : D Hoppas Hoppas Hoppas♥

Kanske simma nästa vecka igen :)♥

Just nu sitter jag vi Msn Fb och int så mkt till..

Du din lilla fegis du kan ge dig tusan in på min kompis liv.. Presis du ja.. Du gör inte henne illa.. Då ligger du risligt till.. Och du kan sluta säga att hon har mobbat dig... För de har hon inte.. Fatta det din lilla Fegis haha där fick du... Tror int det e du men kan endå skriva det. Men det e en person.. Hatar dig..

Imorrn skall jag väll och se på godby girls cap :)♥ Men får int vara med :(

Mitt ben har bara blivit värre. Kan nästan inte stöda på det :( Ajajaj vad ont de tar..

Men nu ska jag sluta blogga :( Asså för ikväll mena jag.. Kommer nog inte blogga sen senare häller tror jag.. Så Godnatt alla sötungar som läser min blogg♥

Godnatt♥

Hejjs// Hanna♥

2 kommentarer:

  1. Det var skitroligt, och jag undrar vad vi fick för damp fel i simhallen ;P

    SvaraRadera
  2. Haha jo det var jätte skoj :)♥ Haha jag med.. :)

    SvaraRadera