torsdag 27 januari 2011

27Januari

Halloj allesammans♥

Krokodilerna kommer och tar deeej

Haha nej det gör dom inte... Har int bloggat på ett tag för att man int har kommit ihåg och lite sånt..

Igår var jag och simma med Fredrika.. Det var då jag kom på Krokodilerna kommer och tar deeeeej♥ Haha :D

Igår i skolan var en helt j*vla CP dag i skolan.. Sorry men man får igentligen inte skriva det.. Men det hände lite saker.. O de var inte roligt :( Men berättar inte vad.....

Idag i skolan var det väll helt okejj tyckte jag själv... Vi hade musik matte svenska svenska engelska och finska :) haha oj vad det var bra♥ Hihi Linus hatar när jag säger hehe :)

Just nu sitter jag via datan och chattar med Tobias:) Och pratar med Soffan i mobilen:)

ses kanske bloggar ikväll:)

-hejjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar